Vardas: Slaptazodis:  Registracija  |  Pamirsai Slaptazodi?
Kūnai DBZ stiliumi - Dragon Ball fanų puslapis - dragonball7.lt
Navigacija

Video
Straipsniai


Facebook
Naujausi video
video

video

video

video

video

Skaitliukas
Hey.lt - Nemokamas lankytoj? skaitliukas
Paskutiniai komentarai

Last · 2017-10-18 20:26:13
Tikiuosi transformuosis į gerą šou :D >>Toliau...
Kurininas · 2017-10-10 15:41:55
labai esu siuo metu uzsiemes mokslais, dovanokite uz... >>Toliau...
Last · 2017-10-10 15:27:21
Tai, kad tas džinembas net ne patranka :D >>Toliau...
Kurayami · 2017-10-07 08:11:19
Suprasti gali jei žiūri su lietuviškais arba kitomis... >>Toliau...
D_B · 2017-10-06 22:17:02
Originalas žiūrimas dėl autentiškumo, o ne dėl mados... >>Toliau...
Daugiau komentarų

Atidaryti/Uždaryti

Naujausi straipsniai

Discord testas
Naikinimo dievai
Dragon Ball Z: Budok...
Interviu su A. Toriy...
Dragon ball filmai

Kūnai DBZ stiliumi

piesti_kunai Šioje pamokoje jūs sužinosite, kaip taisyklingai galima nupiešti Dragon Ball Z personažų kūnus. Visos šioje pamokoje naudojamos veikėjų pozos yra ne išgalvotos, o paimtos iš serijų, tad yra galimybė, kad jūs jas netgi atpažinsite.

PIRMAS VEIKĖJAS

Pirmas žingsnis:
Mes pradėsime nuo pačios paprasčiausios ir tipiškiausios DBZ stiliaus pozos ir jau vėliau judėsime prie sunkesnių piešimo etapų. Nupieškite galvą, krūtinę ir klubus. Galva piešiama labai paprastai - tiesiog ovalas su trikampio formos apatine dalimi. Jeigu norite, galite iš karto ir nupiešti detalų veidą. Atminkite, kad liemuo visada yra didesnis ir platesnis už klubus. Kaip parodyta piešinyje, ilgis nuo galvos viršūnės iki kaklo apačios yra lygus ilgiui nuo kaklo apačios iki liemens apačios. Na, o atstumas nuo galvos centro iki galvos krašto yra lygus atstumui nuo galvos krašto iki pečių krašto. Šie pastebėjimai gali padėti jums taisyklingai išlaikyti kūno proporcijas. Paprastai aš tik pažymiu kai kuriuos raumenis, kad vėliau būtų lengviau orientuotis piešiant visą kūną. Tai daryti reikia lengvomis ir plonomis linijomis, kurias bet kada galima ištrinti - vėliau tai teks padaryti ir ant viršaus piešti drabužius.


Antras žingsnis:

Piešiame pagrindines rankų ir kojų linijas. Dėl drabužių kol kas nesijaudinkite, juos mes pridėsime vėliau. Piešdami naudokitės esminėmis formomis: rankos ir kojos - cilindrai; kojos ir pečiai, sąnariai tarp kojų, rankų - ovalai. Šis metodas iš pažiūros yra nelabai veiksmingas, tačiau jis yra nepakeičiamas norint nustatyti tikslias kūno proporcijas. Šiame paveiksle rankos nėra tiesiog nuleistos. Alkūnės atsikišusios atgal už pečių ir yra juosmens lygmenyje. Rankų piešimas perspektyva pasidarys paprastesnis, jeigu vėlgi įsivaizduosite, kad tai - cilindrai, kurie pagal visas perspektyvos taisykles siaurėja į tolį. Rankų susiaurėjimas ir išplatėjimas papildomai parodomas keliomis strėlytėmis. DBZ veikėjų kojos yra trumpesnės ir platesnės lyginant su standartiniu anime stiliumi, ir jos nesiaurėja į apačią. Svarbu nepadaryti jų per daug trumpų, kitaip jūsų pieštas veikėjas atrodys kaip minimum juokingai.


Trečias žingsnis:
Kai tik jūs baigėte piešti rankas ir kojas, galite pereiti prie raumenų, drabužių ir plaukų. Nupiešti drabužių raukšles yra pakankamai sunkoka, tačiau bus lengviau, jeigu jūs įsivaizduosite, tarkim, kelnių formą mintyse, arba dar geriau, pasižiūrėsite, kaip piešiamos norimo modelio kelnės. Goko atveju kelnios yra didelės ir plačios, todėl prie kelių yra piešiami kaip ir maišeliai, o visos raukšlės yra nukreiptos į apačią. Nepamirškite pridėti pakankamai raukšlių ir virš kelių, tačiau nepamirškite, kad apačioje jų bus daugiau. Mėlynas Goko diržas juosia jo liemenį, todėl raukšlės jame bus horizontalios. Daugelio Dragon Ball veikėjų raumeningumas yra pakankamai standartinis, be visokių niuansų, ir raumenis jūs galite nusižiūrėti nuo bet kokio modelio (vert. pastaba: norite piešti juos patys, iš galvos? Labai prašom. Skaitote over 9000 anatomijos vadovėlių ir vualia - jūs galite pabaigti jūsų piešinį). Svarbu nepamiršti viena - sajanų raumenų masė yra pakankamai didelė, tačiau tai dar nereiškia, kad tuos raumenis reikia paišyti kaip bulvių maišus, karančius ant rankų. Raumenys visų pirma yra rankos/kojos dalis, o ne nemokamas priedas, ir pasistenkite to nepamiršti.


Ketvirtas žingsnis:
Ištriname visas dabar jau nereikalingas pagalbines linijas ir paliekame švarų kontūrą. Piešiame veidą, detalizuojame plaukus ir drabužius. Viskas, galima pereiti prie spalvinimo.


Penktas žingsnis:
Jeigu dar nepraradote noro užbaigti piešinio, pradedame spalvinimą. Svarbiausias dalykas - taisyklingai nupiešti šešėlius priklausomai nuo apšvietimo pusės. Nepamirškite, ten, kur yra šviesos šaltinis, piešinys visada bus šviesesnis. Ten, kur šviesa veikėjo pasiekti negali arba tiesiog ne taip stipriai apšviečia, spalva yra tamsesnė. Nuo to, kaip jūs sugebėsite šėšėliuoti piešinį, priklausys jo realumas.

ANTRAS VEIKĖJAS


Pirmas žingsnis
Pabandome nupiešti tipišką sajaną iš kito rakurso. Pirmieji, pagrindiniai paaiškinimai yra praleidžiami, aukščiau  galite perskaityti, kaip galima nupiešti pagrindus, kuriuos jau matote paveikslėlyje. Taigi, piešiame galvą, krūtinę ir liemenį taip pat, kaip ir praeitoje pamokoje, tačiau šį kartą juos šiek tiek pakreipiame nuo savęs. Išlaikyti visas proporcijas jums padės nupiešta raudona linija, einanti išilgai veikėjo kūno, tik nepamirškite, kad ji turi kartoti visus kūno išlenkimus, o ne būti tiesi. Taip pat nepamirškite, kad veikėjo nugara yra šiek tiek išlenkta, kaip parodo antra pagalbinė linija. Visos proporcijos lieka tos pačios, tačiau piešti bus šiek tiek sunkiau dėl pakeisto posūkio kampo.
Antras žingsnis
Nupiešę galvą ir krūtinę pereiname prie rankų ir kojų. Vėlgi, šioje pozoje veikėjo alkūnės yra šiek tiek atsikišusios atgal, ir, dėmesio, apatinė rankos dalis yra išversta, t.y. ji "juda" link jūsų. Kairioji ranka juda nuo jūsų, todėl viršutinė ir apatinės jos dalys yra nukreiptos į patį veikėją, o ne į jus. Nepamirškite, kad viršutinė rankos dalis peties atžvilgiu turi būti piešiama smailiu kampu, o ne tiesiai. Beje, šiuo atveju veikėjo kojos nežymiai siaurėja į apačią.


Trečias žingsnis:
Nežymiai nurodykite drabužių, plaukų ir kitų detalių (pvz. kardo) buvimo vietą. Vėlgi atkreipkite dėmesį, kad jeigu veikėjo kelnės yra plačios, todėl teks pridėti raukšlių (tik nesugalvokite jų piešti toje vietoje, kur yra keliai - tik APLINK juos). Trankso marškiniai yra aptempti, todėl nereikalauja daug dėmesio, ir taip pat nereikia jos per stipriai iškišti iš už diržo viršuje. Tuo tarpu švarkas yra iš ganėtinai grubios medžiagos, todėl nežiūrint į tai, kad jis yra pakankamai platus, jis neturi karoti laisvai, o turi tolygiai apimti visą kūną ir rankas. Vėlgi, nepamirštame raukšlių.
Ketvirtas žingsnis:
Ištrinkite nereikalingas pagalbines linijas ir detalizuokite veidą bei rankas.

http://i.imgur.com/rbtoofv.jpg
Penktas žingsnis:
jeigu norite nuspalvinti savo veikėją, galite naudotis bet kokia jums prieinama programa. Pamokos autorė rekomenduoja Adobe Photoshop. Tačiau nepamirškite, kad piešdami tamsios spalvos kelnes mes ne visada matome raukšles, kuria piešėme eskize, o jų formą suvokti mums padės blykstės.

TREČIAS VEIKĖJAS


Pirmas žingsnis
Sekanti mūsų poza bus panaši į ankstesniąją, tačiau šį kartą dešinė koja keičia savo poziciją ir pakinta abiejų rankų padėtis. Vėlgi, pradedame piešimą nuo galvos, biusto ir klubų, tačiau nepamirštame, kad į veikėją mes žiūrime rakursu "trys ketvirtadaliai". Priedo piešti šį kartą teks dar ir su nedideliu nusilenkimu (kitaip tariant, piešiame kovai pasiruošusį veikėją). Turėkite omenyje, kad šiuo atveju krūtinės ląsta atrodo tokia plati, kad, regis, apjuosia galvą iš visų pusių (taip atrodo dėl to, kad veikėjas yra pasilenkęs). Atminkite, kad kaklo praktiškai nesimato - jį uždengia palenkta galva bei įsitempę raumenys.
Antras žingsnis
Piešiame rankas ir kojas. Principas yra toks pats, kaip ir praeitoje pamokoje: jeigu kūno dalis yra nuo jūsų toliau, vadinasi, pakreipkite ją vidurį, jeigu arčiau jūsų - kreipkite nuo savęs. Tiesa, dešinė koja būtinai turi būti trumpesnė, nes yra sulenkta. Tiesą sakant, šiame etape greičiau ir patogiau yra vadovautis pačiu piešiniu, o ne jo aprašymu.


Trečias žingsnis
Galima pradėti detalų plaukų, drabužių, raumenų ir rankų piešimą. Kadangi veikėjo kojos yra sulenktos, proporcingai padidės ir raukšlių skaičius ant kelnių. Atminkite, kad visos raukšlės eina nuo įtempimo centro ir niekaip kitaip. Pavyzdžiui, pažiūrėkite į kairę koją - audinys yra įsitempęs ant kelio, ir todėl raukšlės toje vietoje yra horizontalios.
Ketvirtas žingsnis
Detaliai piešiame veidą (kaip tai padaryti, galite pažiūrėti specialioje tam skirtoje pamokoje). Ištriname visas nereikalingas pagalbines linijas ir nuvalome mūsų eskizą.


Penktas žingsnis
Spalviname ir šėšėliuojame taip,kaip mums atrodo gražiau (šėšėliai gali būti nupiešti ir kitaip, tai priklauso nuo to, iš kurios pusės jūs parinksite apšvietimo šaltinį). Štai ir viskas, ką galima pasakyti.

KETVIRTAS VEIKĖJAS


Pirmas žingsnis:
Ši poza taip pat yra ganėtinai panaši į ankstesniąją, tačiau neapsigaukit, nes šį kartą piešti bus žymiai sunkiau. Taigi, piešiame galvą, biustą ir liemenį, tačiau su nedideliu pasilenkimu ir su posūkiu į dešinę. Atkreipiu jūsų dėmesį, kad liemuo dabar atrodo mažesnis nei krūtinė ir turi atrodyti tarsi atsuktas į kitą pusę. Svarbiausia neužsukite kūno per daug, kad nekiltų įspūdžio, jog jūsų veikėjas praktikuojasi rišti jūros mazgą ant savęs xD
Antras žingsnis:
Toliau piešiame rankas ir kojas, naudodamiesi ovalais ir cilindrais kaip bazinėmis formomis. Dabar atkreipkite dėmesį į tai, kad dešinė veikėjo koja yra atitraukta atgal, ir dėl to dešiniojo klubo nesimato. Mes matyti turime tik blauzdą ir pėdą - todėl dešiniąją koją piešieme kaip visada, tačiau viršutinę dalį "pridengiame" kita koja. na, kas liečia kairę koją - įsitikinkite, kad ji yra atsukta į dešinę pusę, o pirštu galai nuleisti į apačią, tarkim veikėjas būtų pasiruošęs bėgti. Svarbu nepadaryti lemtingos klaidos - NEGALIMA leisti, kad veikėjas atrodytų taip, lyg jis ant kairės kojos pasiremia - ji kybo ore (aišku, galima piešti ir ant atramos esančią koją, tačiau tuo atveju išeis visiškai kitokia poza). Sunkumų gali kilti ir su rankomis. Dešinė ranka sulenkta ir nukreipta į priekį ( į mus), todėl dilbis faktiškai uždengia petį beveik visiškai. Nupieškite dešinę ranką pakeltą ir esančią kažkur ties krūtinės ląsta - vėliau mes į ją "įdėsime" kardą. Nepamirškite, kad kita ranka yra uždengta beveik visiškai.


Trečias žingsnis:
Piešiame plaukus, drabužius, kardą ir rankas. Piešti kardą yra geriausia liniuotės pagalba, kad linijos būtų tiesios. Na ir vėlgi būtina sąlyga - abi linijos turi būti lygiagrečios viena kitai. Raumenys ant rankos yra apvalūs, beveik neištisi. lengviausias būdas nupiešti visą raumenų masę - pradėti nuo primityvių formų (t.y. nuo skritulio), kurios kirstų viena kitą - vėliau nepagalbines linijas galima bus tiesiog ištrinti. raumenys ant kojų yra įsitempę ir todėl dar smarkiau įtempia kelnes, todėl raukšlių šioje vietoje neturi būti per daug. Kelnės smarkiai aptempia liemenį, todėl nepamirškite apie keletą vertikalių raukšlių ir viršuje. Plaukus pabandykite nupiešti taip, kad atrodytų, jog jie yra smarkiai taršomi vėjo ir dėl to kiek nupūsti atgal - tai pagrindinis aspektas, kuris piešiniui pridės judėjimo jausmą.
Ketvirtas žingsnis:
Ištriname visas nereikalingas linijas, piešiame veidą ir nuvalome eskizą. Jeigu jūsų piešinys šiame etape atrodo tarsi ištrauktas iš šiukšliadė-ės dėl daugybę kartų trintų nereikalingų linijų (o taip būna gan dažnai), visada per langą galite jį pernešti į švarų popieriaus lapą.


Penktas žingsnis:
Šėšėliuokite ir spalvinkite pagal savo nuožiūrą. Išėjo visai neblogas piešinukas :)

PENKTAS VEIKĖJAS


Pirmas žingsnis
Šioje pamokoje mes bandysime piešti KIbangą leidžiantį veikėją [vert. pastaba: čia ir toliau teksto autorius aiškiai nieko nenusimano apie dragon ball siužetą ir nusišneka totaliai, todėl drįstu prisiimti atsakomybę tekstą šiek tiek redaguoti ir paversti į DBZ fanams suprantamą kalba]. Taigi visų pirma pastebėkite, kad vėlgi šiuo rakursu piešiant kaklo praktiškai nesimatys išvis - jis yra uždengtas galvos ir apsuptas iš apačios. Liemens raumenų irgi matytis beveik neturi - tokios yra pagrindinės šio rakurso savybės.
Antras žingsnis:
Piešiame rankas ir kojas. Abi rankos yra nukreiptos į viršų (t.y. į mus), todėl ganėtinai sunku yra nustatyti tinkamą pakilimo kampą. Tiesiog atminkite, kad rankas reikia piešti šiek tiek trumpesnes, negu jos yra iš tiesų bei delnais į priekį. Kairė ranka yra labiau ištiesta negu dešinė ir labiau atsukta į išorę, nes yra arčiau mūsų. Strėlytės šalia eskizo parodo jums, kokia kryptimi (maždaug) juda abi rankos. Kojos šioje pozoje yra sąlyginai smarkiai atitolusios, todėl ir piešti jas reikia žymiai mažesnes. Svarbu įsidėmėti, kad kartu su nutolimu kojos dar ir pasisuka į vidų. Mes matome tik viršutinę dešinės kojos dalį, apatinė yra paslėpta. Be to, nepamirškite rankas ir kojas piešti kompaktiškai, per daug neatitolinant jų nuo centro.


Trečias žingsnis:
Įdomiausia dalis - detalizacija. Piešiame raumenis, rankas ir drabužius. Iš pažiūros rankas nupiešti yra ganėtinai sunku [ir ne tik iš pažiūros - vert. past.]. Delnai yra dideli ir apvalūs, tuo tarpu pirštai trumpi ir užlenkti į vidurį. Raumenys kaip visada dideli ir atrodo taip, lyg būtų pripūsti oro balionėliai, todėl svarbu sukurti įsūdį, kad jie yra tarsi spaudžiami vieni kitų.
Ketvirtas žingsnis:
Ištriname visas pagalbines linijas ir piešiame veidą. Išvalome eskizą ir dar šiek tiek detalizuojame raumenis bei aprangą.


Penktas žingsnis:
Savo nuožiūra spalviname paveikslėlį.

ŠEŠTAS VEIKĖJAS


Pirmas žingsnis
Pagaliau, paskutinė poza. Ją nupiešti yra paprasčiausia, todėl ji ir buvo palikta pabaigai. Piešinyje matyti, kad į veikėją mes žiūrime iš viršaus, todėl kūnas uždengia didžiają dalį kojų, ir tai labai palengvina piešimą. Krūtinės ląsta išsilenkia netoli galvos.
Antras žingsnis
Šiame etape pridedame rankas ir vieną koją - tą, kuri matosi iš šios pozicijos. Viskas, ką mes galime matyti - dešinės kojos išsikišantis kelis, todėl nedarykite tos kojos per ilgos. Kairė ranka šiek tiek atitraukta atgal nuo mūsų, todėl pieškite ją nukreipa į vidų. Kairės rankos kumštis turi būti maždaug tokio pat dydžio, kaip ir veikėjo galva - perspektyvos dėsniai.


Trečias žingsnis:
Detalizuojame piešinį: pridedame plaukus, drabužius, raumenis.
Ketvirtas žingsnis:
Piešiame veidą ir ištriname nebereikalingas pagalbines linijas. Išvalome eskizą. Beveik viskas.


Penktas žingsnis:
Spalviname ir šėšėliuojame piešinį. Pasistenkite padaryti taip, kad šviesos šaltnis būtų labai ryškus - tokiu atveju kontrastas tarp šėšėlių ir blyksnių bus ryškesnis.

Vertimas į lietuvių kalbą: D_B
Redagavimas: Kakarotossj

Komentarai

#1
avataras
surelis
Žemietis
· 2011-07-21 14:00:35
cha jo tau reikia kiekvienos pamokos kuria gali gauti:Dnes tau dar tik mokintis ir mokintis:D

#2
avataras
xdragasx
Pradedantysis
· 2011-07-22 12:48:55
Na ir sunku nupiešti ir da atmintinai išmokt tai išviso.:no:

#3
avataras
Neja
Žemietis
· 2011-07-22 20:49:53
tikrai pravers,:)

#4
avataras
dynamic
DBZ fanas
· 2011-07-24 21:38:46
gera pamoka ji pravers man

#5
avataras
esf
Žemietis
· 2011-07-25 17:55:31
Lb gera pamoka +555

#6
avataras
unknown1
Namekas
· 2011-07-29 17:09:26
Labai gera pamoka, tokių tik kuo daugiau ! Rasiu kur panaudoti. ;)

#7
avataras
nierkaa
DBZ fanas
· 2011-08-04 09:08:19
cia tai geras:nice:

#8
avataras
Tadas852
Žemietis
· 2011-08-07 15:12:15
sestas veikejas geriausias bet man sunkausia ji nupiest buvo bet ir tai neisejo biski kreivas ;D

#9
avataras
MacTavish
Pradedantysis
· 2011-09-09 22:41:16
Man patikti. ! gera pamokele.

#10
avataras
Yorumi
Sajanas
· 2011-10-04 18:31:41
:vegeta:\roshi:\vssj:\cell:\cell:\ piccolo :labai gera pamoka :goku:

Rašyti komentarą

Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.

Ivertinimas

Dabartinis: 4.69/5 (93.85%) (39 balsu)
Forumo temų debesis
Kapitonas Ginyu - Kamio r?m? video, Reikia Pagalbos !!!, Telefoninis Žaidimas DBZ supersonic warri, Papildomas menu serijoms, Fingerboard. Bet pareikalaves daug darbo, turiu klausima, jau yra esf 1.3?, Aura9 vs...(Paint darbai), DRAGON BALL Z SHIN BUDOKAI ir 2 dalis, tanoth, Kovų menų turnyras, Avatarai kurie skirti Db.veika.Info puslapiui, Eilėraštis Apie DBZ, Dragon Ball Z Vegeta And Goku AMV, Mano Kūryba (game)
Rekomenduok mus google'i
Paieška

 
Puslapio šaukykloje prašome neviešinti informacijos apie pastarojo mėnesio serijas.
Šaukykla
Kad rašytum, turi prisijungti..

Last  
12.10.17 14:34
Tik ne karas. Karas niekada nesikeicia.

Last  
12.10.17 14:34
Viskas

10.10.17 15:32
sveiki matote as irgi kuris kuri ilga laika cia nesirodziau. kas pasikeite

10.10.17 15:31
dziaugtis reike , dziaugtis ,drauguzi

10.10.17 12:24
Nebuvau siame tinklapyje gal 1 metus :/

Narių Apklausa
Kuris veikėjas norėtumėte, kad nugalėtu Jireną?

Gokas

Gohanas

Vedžitas

Hitas

Kad galėtum balsuoti, turi prisijungti.

Rezultatas
Komentarai : 3
Archyvas